20 Mei 2009

PERIKSA PEJAM MATA JE LAH !

selepas exam science

najib:periksa senang tak tajul ?
tajul:senang giler ah ! aku jwb pejam mate pon boleh ! kalau ko tgk paper aku,mesti banyak kosong !aku bukan tak nak jwb...soalan dier senang sgt lah !malas nak jwb !

najib:bapak bajet !
tajul:boring la asyik dapat A je,aku nak jugak dapat C atau D
najib:bapak bajet ko ! rase nak sepak je !
tajul:soalan PHD, aku boleh jwb sebelah mate je lah !

najib pergi dengan perasaan yg bengang

hakikatnye,exam tadi memeningkan kepale aku.nak tiru haris (belakang aku) nnti cikgu nmpk.nak tiru mahanom (sebelah kanan aku) die bapak kedekut ilmu ! nak tiru arep (dpn aku) die lagi la x tau pape ! sebelah kiri aku hanyalah tingkap.aku merenung ke luar tingkap sambil berharap agar seseorang datang dengan senyuman yg ikhlas memberi jawapan soalan science tu ! KENAPE AKU JADI MANGSA EXAM ! exam itu seperti badut yg menakutkan dan mempunyai gigi taring yg telah lame memerhatikan aku menunggu mase yg sesuai untuk mkn aku !

3 ulasan:

  1. haha , kesian kau tajul . aku nie dikira bertuahlaa . sebelah kanan aku takde org sebelah kiri pelajar cemerlang . hahaha :D

    BalasPadam
  2. ko duduk sebelah tingkap gak ?
    same la kite..
    menjadi mangsa,
    x dpt tiru :(

    BalasPadam
  3. kau tak rasa soalan physics and addd math lagi jul..dapat kertas soalan,boleh terus tido sbb jwb ke tak jwb kw samaaa je,dpt kosong gak.hha

    BalasPadam