22 Mei 2009

HARI TERBAIK

hari ni aku rase best sangat oh,
banyak benda best yang terjadi.
first sekali dah habes exam :)
MENDEKA !
aku ckp bnyk kali waktu blk sekolah
hehe


tengah hari tadi aku g summit sbb ade class drum.
amar,arep ngan qamarul ikut aku sbb nak jamming lepas tu.
aku bengang betul waktu bayar duit jamming,dahlah aku yg kene bayar lebih.diorang plak buat muke kesian.x gune btol.tapi x pela...kwn punye pasal :)


aku rase orang jage tempat jamming tu cam nak halau kitorang je sebab kitorang jerit bagai nak roboh studio tu !
lagi2 amar ! die jerit mcm babi ! dah lah mic kuat giler pastu jerit lagi kuat2.
hahaha
buat segan aku je sbb orang yg jage studio tu cikgu drum aku.

aku sampai merayu kat amar supaya die tak nyanyi kuat2.
aku maen drum,amar maen lead,arep maen rythem,.
mule2 kitorang suruh qamarul maen guitar,pastu dah ajr bnyk kali pon die tak pandai maen.nak dekat 45minit ajar die maen guitar.pastu orang yg jage studio tu ckp kat kitoarang ade lagi sepuluh minit je lagi.kelam kabut kitorang.
last2 aku ckp "qamarul,ko letak guitar tu kat bawah.ko nyanyi je lah !"
arep gelak je.
kitorang maen lagu bunkface ngan lagu a.c.a.b.


waktu balik tu,aku jalan kaki pergi sekolah rendah aku (sk seafield) sebab dekat je ngan summit.
aku nak tgk sekolah tu.rase rindu ade,rase nak nangis pon ade teringat waktu kecik2 dulu.hehe


aku suruh lah ayah aku ambik aku depan sekolah aku.ayah aku ckp die ambik lambat sikit.
kitorang pon lepak lah.
kebetulan pulak sume kwn2 lame aku balik sekolah lalu situ .
BAPAK BEST !
aku jumpe faiz,sofea,shahreen,kavindreen(die suke buli orang dulu),dan yang lain2.
sofea boleh buat muke sengal die pastu ckp "eh,ko tajul eyh ?"
die tanye smpai tiga kali plak tu !
aku wat x lyn je !
muahahaha
padan muke ko.
ko dah pkai braces kan sofea ? hahaha


x lame lepas tu,ayah aku pun sampai.


hehehehe
itulah kesudahan nye


1 ulasan:

  1. muka amar cam nepal kan :D shuhhsss , jngn bgitahu die .

    BalasPadam