11 Julai 2009

pergi cc lagi.

hari ni pergi cc lagi.
duduk rumah tgk cartoon.
cam sial cerita blue dragon ! die asyik tunjuk lucah je.
pastu afiq dtg,

kitorang pon pergi rumah arep ajak die pegi cc petang ni.
pastu pegi rumah amar,jumpa setan kecil tu lagi.

perbualan bersama kimi :-

tajul : kimi,pggl amar jap.

kimi pon masuk rumah dan keluar balik

kimi : amar dah mati
tajul : die tido ke ? pegi la kejut die.

kimi buat tak layan je bile aku suruh die kejut amar.
akhirnya aku menggunakan taktik kuno

tajul : kimi,aku ade gule2.kalau ko pggl amar aku bagi gule2(padahal takde gule2)
kimi :tunjuk dulu gula2 tu !
tajul : mane bley,pergi kejut amar dulu.

kimi buat tak dgr je.
akhirnya aku terpakse ke kedai membeli gula2.habis seringgit aku !

tajul : aku nak pegi kedai ni beli gule2.ko pggl la amar cepat !

beberapa minit kemudian,tajul pun pulang dari kedai.

tajul : kimi,aku ade gule2 ni.(sambil menunjuk gule2)

kimi terus memecut masuk dalam rumah dgn laju nye dan kejut amar.
lepas tu aku pon bagi la die gule2 seperti yg dijanjikan.

pastu kawan kimi dua org datang sambil membawa BAKUGAN.diorang pon maen lah benda alah tu.pastu kimi bisik kat kawan2 die cmni " wei,panggil budak ni muka bulat ".mcam la aku tak dgr -_-


lepastu g cc.lepak umah amar dan balik rumah.

t a m a t

Tiada ulasan:

Catat Ulasan