09 Jun 2009

lebih baek pegi skolah


cuti ni aku x de g memane pon.bangun pagi tgk cartoon pastu makan,petang lepak,balik rumah sembahyang,online sampai 1 pagi pastu tido.itu je lah rutin harian aku yg paling best(mcm bangkai).

dah sebelas hari berlalu.taktau nak buat ape.g sekolah lagi best.dapat sakat cikgu ngan kwn2.tapi aku rase kitorang dh tak se-evil dulu...amar dah x de.nak wat cmne kan.rase sedih aku pon dah mule hilang sikit2.tapi masih sedih ah.

ade band nak amek aku jadi drumer diorang.hari khamis ni diorang nak bwk aku g jamming.aku ikut je tapi aku tak nak masuk band diorang pun.

aduhai,ini lah kehidupan.kadang2 penuh keceriaan,dg2 penuh kesedihan,kadang2 mcm patung buat benda yg same je hari2.

mak aku tgh cari drum baru untuk aku.aku nak rock.taknak fusion ngan silent pad.sesape yg ade nak jual drum yg murah2 contact2 lah aku eyh.lgpun mak aku tak keje.kalau nak beli drum mahal2 tu boleh,tapi kene bwk bpk aku lah.problem nye skrng ialah bpk aku tak suka aku jadi drummer...dia lgsong taknak belikan aku drum.tulah masalahnye...

oklah.sampai sini jelah sajak aku ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan